ایده و مدل های شلف دیواری اتاق کودک

۳ بازديد
اتاق خواب کودک

ایده و مدل های شلف دیواری اتاق کودک


ما همیشه در جستجوی راه‌های جدیدی هستیم که شما به راحتی بتوانید رنگ‌های شاداب، الگوهای خاص و حتی زیبایی بافت را به دکوراتاق کودک خود بیفزایید. خواه یک دکوراسیون اتاق خواب پسرانه خاص و پرانرژی باشد، خواه یک اتاق بازی کودک شگفت انگیز و یا حتی یک اتاق مطالعه هوشمندانه. همیشه انتخاب‌های زیادی وجود دارد که رنگ‌های روشن و الگوی های سرگرم‌ کننده را به اتاق کودک خود بیافزاید، بدون اینکه احساس کنید خیلی زننده وشلوغ است! امروز، ما به طیف گسترده‌ای از انواع شلف دیواری نگاهی می‌اندازیم که فراتر از طرح‌های معمولی شلف اتاق کودک است، زیرا در طراحی مدرن دکوراسیون اتاق کودک، بدون دردسر می‌توان فرم، سبک و کارایی و عملکرد را به راحتی باهم ترکیب کرد. انتخاب شلف دیواری اتاق کودک اغلب محدود به طرح‌های ساده و مدرنی است که در برخی مواقع طراحی تمیز و خطوط مستقیمی به اتاق می دهند. اما این فقط مثل دیدن نوک کوه یخی است، زیرا بسیاری از مدل‌های منحصر به فرد شلف دیواری در بازار وجود دارد، که فضای سرگرم کننده و پرشورتری را به اتاق کودک می بخشد و با انواع سبک دکوراسیون مطابقت دارد. قفسه بندی و استفاده از شلف دیواری در اتاق نوزاد کاربردی می‌باشد و به سازماندهی اتاق او کمک کند، در واقع خرید شلف دیواری و نصب قفسه‌های دیواری در اتاق کودک، کمک بزرگی به اضافه کردن فضای ذخیره سازی و مرتب ماندن و نظم‌دهی اتاق کودک می‌کند. قفسه بندی اتاق کودک یک روش جالب برای خلاقیت در طراحی دکوراسیون اتاق کودک شماست! شلف‌های دیواری کاربردهای متفاوتی با توجه به مکان و به منظوری که در آنجا نصب می‌شوند، دارند. برای تزئین شلف دیواری وسایلی را انتخاب کنید که با تم کلی اتاق کودک و یا اتاق نوزادهماهنگ باشد. شلف دیوای یک روش جالب و سرگرم کننده برای نمایش کتاب‌ها، حیوانات، عروسک‌ها‌ و سایر یادگاری‌های کودک است.

 شلف دکوری دیواری

‌‌
شلف‌های دیواری مدرن

استفاده ازشلف‌های باز دیواری‌ به جای کابینت‌ها وقفسه‌های بسته یا بسیاری از سبدهای اسباب بازی کودک که بطور منظم در اتاق خواب بچه ها روی هم چیده شده‌اند، کمی سازماندهی بیشتر و محیطی بی نظم را می طلبند. اما تلاش شما بسیار ارزش دارد، زیرا اسباب بازی‌ها، کتاب‌ها و سایر وسایل اتاق کودک که به زیبایی در این قفسه‌ها قرار می گیرند، بخشی از روایت اتاق می شوند و هم در رنگ و هم در کنش بصری، به سبک معاصر و مدرن، طلیعه و نما می دهند. بهترین قسمت در مورد این شلف‌های دیواری با کیفیت آن است که برای کودک شما سال‌های سال قابل استفاده خواهد بود و با استفاده از وسایل شیک برای روی شلف ها تاثیر بسزایی در چیدمان اتاق خواب کودک دارد. حتی در صورت لزوم می توانید از بسیاری از این قفسه های مدرن زیبا و شیک در اتاق کار یا اتاق مهمان استفاده کنید، و اگر می خواهید اتاق خواب کودکانه‌ای را طراحی کنید که همراه با آنها رشد کند، واقعاً یک انتخاب عالی است.

مدل شلف دیواری

‌‌شلف‌های دیواری هندسی

مطمئناً اگر فضایی در خانه شما وجود داشته باشد که بتواند انبوهی از کنتراست هندسی را تحمل کند، آنجا اتاق نامرتب کودک شماست! شلف‌هایی را به اشکال هندسی مختلف امتحان کنید که علاوه برایجاد تنوع در طراحی اتاق کودک، به شکل گیری نقاط کانونی چشمگیر نیز کمک می کند. خرید شلف‌های دیواری شش ضلعی بسیار ترند و مورد پسند همه است و وقتی با رنگ‌های روشن پوشانده می شود،جلوه ی خاصی در اتاق ایجاد می کند که تمام توجهات را به خود جلب می‌کند. شلف‌های بزرگ و گرد دیواری برای جاسازی اسباب بازی‌های نرم وعروسک های بزرگ مناسب هستند، در حالی که حتی می توان با کمی نورپردازی شلف‌های ساده مربع ومستطیل شکل را نیز به نقطه کانونی دیواراتاق کودک تبدیل کنید.

‌‌

‌‌شلف‌های دیواری سفارشی

قیمت شلف دیواری حتی در سایز و اندازه کوچک و مدل های ساده، می‌تواند بسیار گران تمام شود. یک روش هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها، سفارش ساختن شلف‌های دیواری به نجاران وتولید کنندگان محلی است که درعین حال که کیفیت یکسانی را به شما می دهد، این امکان را نیز برایتان فراهم می‌کند تا طرحی متناسب با تم اتاق کودک و رنگ اتاق نوزاد خود سفارش دهید. برای صرفه جویی بیشتر می‌توانید دست به کار شده و مهارت‌های خود را با ساختن قفسه های جالب که موضوع علاقه مندی کودک شما را نشان می دهد، به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید با جستجوی عکس شلف دیواری در اینترنت و دیدن مدل‌های مختلف، مورد مطابق سلیقه‌ی خود را بیابید.

قیمت شلف دیواری

 

 

 

‌‌کمیت در سبک را افزایش دهید

تخت کودک فاصله زیادی از لحاظ شکل و مدل با آن اسکلت فلزی چند دهه پیش دارد و امروزه می توانید تخت کودک را در اشکال مختلف از ماشین مسابقه کلاسیک گرفته تا یک قلعه باشکوه تهیه کنید. اگر یک اتاق زیر شیروانی یا تخت خواب دوطبقه کودک دارید، از فضای پله ها به عنوان شلف اضافی استفاده کنید! این صرفه جویی در فضا با طراحی مناسب می تواند به شما کمک کند علاوه بر اینکه آن دسته از وسایل اتاق کودک و اسباب بازی‌های که استفاده نمی‌کند را به راحتی سازماندهی کنید، همین طور هزینه شلف‌های دیواری مجزا در اتاق خواب کوچک کودکان نیز صرفه جویی خواهید کرد. 

‌‌

‌کلام آخر: شلف‌های دیواری در اتاق کودکان طیف گسترده‌ای از اشکال و رنگ‌های بی‌پایان را دارند. انتخاب موارد مناسب در بهترین زمان می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد. یک گزینه ایمن و منطقی در اینجا این است که هنگام خرید سیسمونی کودک، قبل از اینکه به فکر خرید شلف‌های دیواری مدرن و زیبا باشید، ابتدا وسایل و مبلمان اتاق کودک را خریداری کنید و بعد تزئین اتاق کودک را کاملاً تمام کنید، سپس بعد از مشخص شدن تم اصلی و رنگ اتاق کودک، شلف‌ مناسب با دیزاین اتاق کودک را به راحتی انتخاب کنید. همچنین، این کار به شما ایده خوبی می دهد که چگونه می توانید به بهترین نحو، بین شلف‌های اتاق کودک و نورپردازی و سایرموارد دکوراسیون اتاق خواب نوزاد، تعامل و هماهنگی ایجاد کنید.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.